خیلی از متقاضی های شرکت در امتحان اصلی آیین نامه، علی رغم اینکه کتاب رو خوب خوندن و در آزمون مقدماتی هم قبول شدن، ولی از پسِ امتحان اصلی بر نمیان و حداقل ۱ بار مردود میشن!!! به نظرتون دلایلش چی می‌تونه باشه؟


سوالات آیین نامه


یکی از دلایل اصلی این اتفاق، اینه که متقاضی نمی‌دونه سوالات به چه صورت مطرح میشن و چه چیزهایی از کتاب بیشتر مورد توجه هست. شاید متقاضی بگه که من آزمون مقدماتی آیین نامه رو با نمره خوب قبول شدم، پس نمونه سوال هم دیدم و... این موضوع درسته، ولی آزمون مقدماتی یه آزمون کاملا استاندارد نیست! تو این آزمون ها فراوانی سوالات در نظر گرفته نمیشه، یا حتی از تمام بخش های کتاب سوال نمیاد! اگه تو آزمون مقدماتی شرکت کرده باشید، متوجه شدید که خبری از سوالات فنی نیست!

سوالات آیین نامه


و اما راه حل...

ممکنه در نگاه اول گشتن و پیدا کردن نمونه سوالات و دانلود اون‌ها مفید به نظر برسه. همین طوره، این سوالات خیلی می‌تونه مفید باشه. ولی اگه سوالات آیین نامه در قالب آزمون های شبیه سازی شده باشه، خیلی خیلی فایده‌ش برای متقاضی بیشتر خواهد بود.

ما به شما آزمون های آنلاین سرویس درایورشو رو پیشنهاد می‌کنیم، چون:

  1. در این آزمون های استاندارد، متقاضی سوالات رو با توجه به فراوانی‌شون در آزمون ها می‌بینه
  2. می تونه مدیریت زمان داشته باشه و خودش رو در اون مدت مشخص محک بزنه
  3. نتایج آزمون های برگزار شده در قالب کارنامه ای دقیق ارائه میشه و متقاضی به نقاط قوت و ضعف خودش پی می‌بره
  4. در آزمون آنلاین یه فضای پویا به وجود میاد و متقاضی می‌تونه مدیریت استرس هم داشته باشه و با شرکت در چند آزمون، دیگه امتحان اصلی میشه آب خوردن :)
  5. و...
همین حالا دست به کار بشید...


آزمون آیین نامه درایورشو