امتحان اصلی آیین نامه از ۳۰ سوال تشکیل شده که باید در مدت ۲۰ دقیقه به اون ها پاسخ داده بشه. اگر متقاضی گرفتن گواهینامه هستید، قطعا دیدن نمونه سوالات آیین نامه باعث میشه تا هم مطالب رو بهتر یاد بگیرید و هم با نوع سوال اومدن و خواسته طراح سوالات آشنا بشید.

شاید همه شما در جستجوهایی که برای نمونه سوالات آیین نامه کردید، متوجه شده باشید که بعضی از آمارها برای تعداد سوالات نجومی هستن! ۱۰۰۰ سوال، ۲۰۰۰ سوال و شاید بیشتر!  ولی واقعا این همه سوال وجود داره و نیازی به دیدن همه اون ها هست؟  


سوالات آیین نامه


قطعا پاسخ به این سوال منفیه! بیشتر این سوالات تکراری هستن و درصد خیلی زیادی از اون‌ها با تغییری جزئی یک سوال بیشتر رو تشکیل دادن! و این نه تنها مفید نیست، بلکه کلی هم به شما استرس میده که چطوری این همه سوال رو یاد بگیرید و سر امتحان چه خواهد شد و...

راه حل چیه؟! گول تبلیغات نخورید و الکی به خودتون استرس راه ندین! به همین سادگی   


ما برای شما در حدود ۶۰۰ سوال مختلف آیین نامه رو در قالب ۴۳ آزمون طبقه بندی شده و موضوعی تدوین کردیم:

  • شبیه سازی دقیق امتحان اصلی آیین نامه
  • در نظر گرفتن فراوانی سوالات آزمون اصلی آیین نامه
  • سوالات استاندارد
  • پاسخ تشریحی برای سوالات و بررسی سایر گزینه ها
  • یادآوری نکات و باید ها و نباید ها
  • و...

نمونه سوالات آیین نامه 


قطعا ما هم می تونستیم حداقل ۲۰۰۰ سوال تدوین کنیم! ولی جز ضرر چیزی برای متقاضی که شما باشید، حاصل نمی‌شد. اگه شما مطالب رو یه بار بخونید و یاد بگیرید، در چند آزمون آنلاین آیین نامه شرکت کنید و با نوع سوالات و مدیریت زمان آشنا بشید، شک نکنید در همون بار اول قبول می‌شید و اگه حواس تون رو جمع کنید، نمره کامل می‌گیرید. (البته تا ۳ تا غلط می‌تونید داشته باشید.)

و در پایان معرفی می‌کنیم... سرویس درایورشو... متفاوت‌ترین و کامل‌ترین منبع برای آموزش و آزمون آنلاین آیین نامه رانندگی...

همین حالا از این سرویس دیدن کنید تا خودتون متوجه کیفیت اون بشید...


سرویس درایورشو

آزمون آیین نامه آنلاین شماره ۱ - کاملا رایگان



آزمون آنلاین آیین نامه